Iğdırda İnşaatı Devam Eden Okullara Ziyaret

Iğdır İl Milli Eğitim Müdürü Bekir aksoy ile Bayındırlık ve İskân Müdürü Recep Tuncer, ilde inşaatı devam eden okullarda çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Aksoy ve Tuncer, inşaatı devam eden Anadolu İmam Hatip Lisesi 300 kişilik öğrenci pansiyon inşaatı, Hoşhaber Anaokulu inşaatı ve Aşağı Erhacı ilköğretim Okulunun inşaatını gezerek çalışmaları inceledi.

İnşaatların son durumları hakkında bilgi alan Aksoy ve Tuncer, inşaat halindeki pansiyon ve okulların tamamlanmasıyla öğrencilerin barınma ve derslik ihtiyacının büyük bir kısmının giderileceğini dile getirdi.

Yukarı Çarıkçı İlköğretim Okulunun inşaatının bittiğini, 2011-2012 eğitim-öğretim yılında faaliyete gireceğini belirten Aksoy, daha sonra Bayraktutan Köyü Hacı Hanım Taşdemir İlköğretim Okulunun idarecileriyle bir araya geldi.
 

Doğunun İncisi Iğdır. Site Kurulum 2011 Hakları İçin Admine Danış...